Bestellen

Hoe voeg ik een product toe aan mijn winkelwagen?

Vind het item waarnaar jij opzoek bent op JHPFashion.nl. Selecteer je maat en indien nodig de gewenste kleur en klik op ‘Toevoegen aan winkelwagen’. Alle items die je hebt toegevoegd staan nu in je winkelwagen.

Hoe kan ik mijn winkelwagen bekijken?

Ga naar je winkelwagen door op het tasje rechts bovenaan te klikken. Je gaat nu naar jouw winkelmand. Controleer of alle items en maten die je wilt bestellen juist zijn. Op elk gewenst moment kun je items uit je winkelmand halen of aanpassen.

Hoe plaats ik een bestelling?

Klik op de groene knop ‘Afrekenen’. Je gaat nu naar je bestelling. Druk op ‘Verder naar verzenden’ als je al ingelogd bent. Ben je dit nog niet, kies ervoor om een account aan te maken of plaats een bestelling als gast. Vul je gegevens in en klik op ‘Verder naar verzenden’.

Waar kan ik mijn verzendmethode en betaalwijze kiezen?

Controleer je contactinformatie en kies je verzendmethode. Kies voor Trunkrs of DHL en druk op ‘Verder naar betalen’.

Mocht je JHP Points op je account hebben gespaard, kun je deze nu inwisselen. Kies je betaalmethode en voer een eventuele kortingscode of cadeaukaart in.

Druk op de knop ‘Controleer mijn bestelling’.

Hoe verder als ik heb afgerekend?

Na het afrekenen ontvang je een bevestiging...

Betalen

Welke betaalmethodes kan ik kiezen?

  • ApplePay
  • iDeal
  • In3
  • Creditcard
  • PayPal
  • Riverty (Afterpay)

Klik hier voor meer info

Ik kan niet afrekenen op jullie website, hoe kan dat?

Mocht u tegen een probleem aanlopen bij het afreken kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Let op dat bij afrekenen met Afterpay/Riverty bepaalde betalingen afgekeurd kunnen worden. Dit ligt buiten ons bereik. Hiervoor dient contact opgenomen te worden met Afterpay/Riverty. Dit betekent dat je bij Afterpay/Riverty niet door de betalingscheck heen komt. Dit kan meerdere redenen hebben zoals te weinig saldo op je bankrekening of andere openstaande rekeningen.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen maar volgens de track & trace link is mijn bestelling afgeleverd. Wat kan ik in dit geval doen?

Wat vervelend dat u de bestelling niet heeft ontvangen!

Om een onderzoek op te starten bij het verzendbedrijf zijn wij verplicht een verklaring van de ontvanger (klant) bij te voegen, waarin wordt aangegeven dat het pakket niet is ontvangen door de klant. Zonder deze verklaring is het voor ons helaas niet mogelijk een onderzoek op te starten.

Deze verklaring zal u van onze klantenservice per mail ontvangen.

LET OP:
Graag ontvangen wij het formulier binnen 3 dagen zodat wij nog op tijd een onderzoek kunnen starten voor u.

Trunkrs onderzoeken kunnen gestart worden tot 10 dagen na levering. 

DHL onderzoeken kunnen gestart worden tot 30 dagen na levering.

Kan ik ook achteraf of in termijnen betalen?

Jazeker. Wil je liever pas betalen als je de items in huis en eventueel gepast hebt? Kies dan voor Riverty (Afterpay). Je betaalt pas als je zeker weet dat je het item wilt houden. Ook kan je kiezen om in 3 termijnen te betalen. Kies dan voor de betaalmethode in3. Onderaan deze pagina vind je de uitgebreide uitleg over deze betaalmethodes.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Jouw factuur ontvang je via een e-mail binnen 15 minuten nadat je de bestelling hebt geplaatst. Ook kan je altijd je bestellingen en retouren terugvinden in je account. Hier staan ook alle facturen en informatie over elke bestelling ie je ooit hebt geplaatst op je account zoals ordernummer, orderdatum, totaalbedrag en de status van de bestelling

Ik heb nog geen orderbevestiging ontvangen. Hoe kan dit?

Heb je geen e-mail ontvangen met de orderbevestiging en je factuur? Controleer je spam folder of ongewenste e-mails. Staat de e-mail daar ook niet tussen? Neem gerust contact op met onze klantenservice via klantenservice@jhpfashion.nl

Wat zijn JHP Points?

Heb je een account bij JHP Fashion? Dan kan je met onze JHP Points sparen voor exclusieve kortingen.

Heb je 100 JHP Points of meer, dan kan je ze verzilveren bij je bestelling. Wissel de JHP points in bij het afrekenen en ontvang €5 korting per 100 JHP Points. De JHP points zijn 365 dagen geldig. Je ontvangt op tijd een e-mail als deze staan te vervallen.

Let op:om deze JHP Points te sparen dien je ingelogd te zijn in jouw JHP account.

Hoe werken JHP points?

Tijdens het plaatsten van je bestelling kan je inloggen op je account. Wanneer je bent ingelogd en je bestelling plaatst krijg je de mogelijkheid om je JHP points te verzilveren. Als je dit doet, past het systeem de prijs direct aan en zie je de korting voor je. De JHP coins zijn alleen te gebruiken als je er meer dan 100 in je account hebt. De JHP coins zijn 365 dagen geldig. Je ontvangt op tijd een e-mail als deze staan te vervallen.

Kan ik mijn JHP points ook gebruiken op artikelen met korting of in de sale?

Jazeker, de JHP coins zijn gewoon te gebruiken op sale artikelen.

Wat gebeurt er met mijn JHP coins als ik een bestelling retourneer?

De JHP coins worden nadat je een artikel retour hebt gestuurd gewoon teruggestort op jouw account. Dit kan maximaal 14 werkdagen duren na ontvangst in ons magazijn.

Hoe wissel ik mijn kortingscode of cadeaukaart in?

Tijdens het afrekenen kan je de kortingscode of cadeaukaart invoeren. Het systeem zorgt ervoor dat de korting van het totaalbedrag af gaat en het nieuwe bedrag zal je dan meteen zien staan.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Verzending en levering

Wat is de levertijd?

Zelf afhalen = gratis!

Beschikbaar vanaf 9:30-16:30 uur (ma t/m vrij)
Bij JHP Fashion willen wij onze klanten de beste en snelste service geven. Daarom bieden wij de optie om bestellingen af te halen bij ons kantoor in Wormer.

LET OP: Kies bij het plaatsen van je bestelling voor DPD (gratis verzending) en neem contact met ons op via Whatsapp
We zullen samen een moment afspreken zodat jij je bestelling kan komen ophalen.

*Voor het zelf afhalen van bestellingen is het niet mogelijk om met Afterpay te betalen


DHL levertijden en de kosten

Bezorging binnen 1-2 werkdagen
DHL bezorgd het pakket binnen 1 à 2 werkdagen bij u thuis. Ook kunt u ervoor kiezen om het pakket op te halen bij een DHL Servicepoint.

€3,95 verzendkosten bij bestellingen boven de €40,- binnen Nederland 
Bestelt u voor minder dan €40,-? Dan zal er €5,50 aan verzendkosten in rekening worden gebracht. Voor verzending naar het buitenland rekenen wij een vast bedrag van € 5,50. 


DPD levertijden en de kosten

Voor 16:00 uur besteld = volgende dag in huis! (ma t/m do)
Bestel voor 16:00 en ontvang je pakketje de volgende dag al!

Gratis verzending boven de €40,- binnen Nederland 
Bestelt u voor minder dan €40,-? Dan zal er €5,50 aan verzendkosten in rekening worden gebracht. Voor verzending naar het buitenland rekenen wij een vast bedrag van € 5,50. 

Kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen?

Bij JHP Fashion willen wij onze klanten de beste en snelste service geven. Daarom bieden wij de optie om bestellingen gratis af te halen bij ons kantoor in Wormer vanaf 9:30-16:30 uur (ma t/m vrij)

LET OP: Kies bij het plaatsen van je bestelling voor DPD (gratis verzending) en neem contact met ons op via Whatsapp
We zullen samen een moment afspreken zodat jij je bestelling kan komen ophalen.

*Voor het zelf afhalen van bestellingen is het niet mogelijk om met Afterpay te betalen

Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra u een bestelling heeft geplaatst, gaan wij gelijk voor u aan de slag. U ontvangt via het opgegeven e-mailadres een bestelbevestiging met uw ordernummer.

Zodra het pakket is ingepakt door ons ontvangt u een e-mail met de Track & Trace zodat u het pakket kunt volgen. Heeft u één van deze e-mails niet ontvangen? Controleer even uw ‘ongewenste inbox’ of neem contact op met onze klantenservice via het volgende e-mailadres: klantenservice@jhpfashion.nl.

Let op: Bij JHP Fashion zijn wij niet verantwoordelijk voor de prestaties van de koeriersdiensten. Mocht er iets niet kloppen met de bezorging of heeft u een vraag over de bezorging, dan kunt u contact opnemen met het verzendbedrijf.

Trunkrs: https://www.trunkrs.nl/klantenservice
DHL: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support
DPD: https://www.dpd.com/nl/nl/support/

Waar kan ik mijn track & trace vinden?

De Track & Trace wordt via het opgegeven e-mailadres naar u opgestuurd zodra het pakket door ons is verzonden. Mocht deze link niet werken, dan kunt u het zendingsnummer invoeren op de website van het verzendbedrijf.

Trunkrs: https://www.trunkrs.nl/#track-en-trace
DHL: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace
DPD: https://www.dpd.com/nl/nl/ontvangen/volgen/

Mocht u geen e-mail hebben ontvangen met de Track & Trace, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het volgende e-mailadres: klantenservice@jhpfashion.nl

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Heeft u een verkeerde bestelling geplaatst of wilt u het item toch niet ontvangen en heeft u nog geen Track & Trace ontvangen? Stuur een e-mail naar onze klantenservice met een annuleringsverzoek en uw ordernummer zodat zij kunnen onderzoeken of deze nog te annuleren is. Zodra het pakket al verzonden is vanuit ons, is het niet meer mogelijk om deze te annuleren.

Het is helaas niet mogelijk om uw bestelling of gegevens te wijzigen.

Pakket status bezorgd, maar geen pakket ontvangen?

Wat vervelend dat u de bestelling niet heeft ontvangen!

Om een onderzoek op te starten bij het verzendbedrijf zijn wij verplicht een verklaring van de ontvanger (klant) bij te voegen, waarin wordt aangegeven dat het pakket niet is ontvangen door de klant. Zonder deze verklaring is het voor ons helaas niet mogelijk een onderzoek op te starten.

Deze verklaring zal u van onze klantenservice per mail ontvangen. Stuur ons een e-mail naar klantenservice@jhpfashion.nl


LET OP:

Graag ontvangen wij het formulier binnen 3 dagen zodat wij nog op tijd een onderzoek kunnen starten voor u.

Trunkrs onderzoeken kunnen gestart worden tot 10 dagen na levering. 

DHL onderzoeken kunnen gestart worden tot 30 dagen na levering.

Mijn bestelling is geannuleerd door JHP Fashion of het item is niet op voorraad, wat nu?

Helaas gebeurd het wel eens dat een artikel na het plaatsen van de bestelling wordt geannuleerd. Als het item niet op voorraad is bij ons ontvangt u hierover natuurlijk altijd een e-mail van ons.

Mocht de bestelling geannuleerd worden door Riverty (Afterpay) of In3 kunt u contact opnemen met Riverty of In3 zelf. Wij gaan niet over de acceptatie van betalingen via hen.

Het aankoopbedrag wordt automatisch binnen 5 werkdagen terugbetaald of de betaling wordt bij Riverty of In3 geannuleerd.

Komt het item later weer op voorraad, dan kunt u deze zelf opnieuw bestellen.

Er is iets mis met één of meerdere items in mijn bestelling, wat nu?

Natuurlijk zullen wij proberen u zo snel mogelijk te helpen met de juiste oplossing. Graag ontvangen wij een foto van het desbetreffende item en uw ordernummer zodat wij deze meteen voor u kunnen beoordelen.

Als u bijvoorbeeld een verkeerd item heeft ontvangen of er een item mist in uw bestelling kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@jhpfashion.nl. De kosten van het verzenden van het juiste artikel zijn voor rekening van JHP Fashion.

Voor een beschadigd item of een klacht kunt een e-mail sturen naar service@jhpfashion.nl en wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk beantwoorden met een passende oplossing.

Retourneren en Ruilen

Hoe kan ik mijn product retourneren of ruilen?

Heb je jouw bestelling binnengekregen, maar is het toch niet helemaal wat je ervan verwacht had? Het is mogelijk om binnen 14 dagen na ontvangst je bestelling retour te sturen door hier te klikken of de QR-code op de factuur te scannen.

Heb je een account bij JHP Fashion? Dan kun je via ‘Mijn bestellingen’ je bestelling retour aanmelden.

Je wordt nu naar onze retourmodule gestuurd waar je de stappen kunt volgen. Kom je er toch niet helemaal uit? Lees onderaan deze pagina onze uitgebreide uitleg over het retourneren of ruilen van één of meerdere items.

Natuurlijk kun je items die online gekocht zijn ook afgeven in onze winkel. Zij zullen het pakket dan retour naar ons magazijn sturen.

Kan ik mijn product ruilen?

Jazeker, je kunt deze op dezelfde manier aanmelden als een retour mits het binnen het retourtermijn valt van 14 dagen. Schrijf in een opmerking dat je het item wilt ruilen en voor welke maat. Zodra het oude item bij ons aangekomen is, wordt het nieuwe item binnen 5 werkdagen gratis naar je opgestuurd.

Aankopen die in onze winkel zijn gedaan kunnen alleen geruild worden in de winkel. Deze kunnen niet retour gestuurd worden naar ons magazijn.

Ook kun je er altijd voor kiezen om het oude item te retourneren en zelf een nieuwe bestelling plaatsen.

Waar kan ik mijn ordernummer vinden voor het aanmelden van mijn retour?

Het ordernummer kun je altijd terugvinden op de bijgeleverde factuur, in de orderbevestiging e-mail of als je inlogt in je account.

Waar moet ik mijn pakket afgeven nadat ik mijn retour heb aangemeld?

In onze retourmodule kun je enkel voor DPD kiezen als verzendbedrijf. Je kunt je pakket afgeven bij één van deze pakketpunten in je buurt.

Wat zijn de retourkosten?

De kosten van het retour zenden zijn voor de klant. Binnen Nederland kun je een retourlabel voor €5,99 kopen via onze retourmodule. klik hier om uw retour aan te melden

Voor €1,99 kun je het pakket extra verzekeren, dit raden wij altijd aan.

LET OP! Mocht je het pakket onverzekerd versturen is dit op eigen verantwoordelijkheid. 

Mocht je het pakket via een ander verzendbedrijf willen sturen, is dit voor eigen rekening en op eigen verantwoordelijkheid.

Retourneren vanuit het buitenland kan vanuit de volgende landen:
-        Nederland
-        België
-        Oostenrijk
-        Bulgarije
-        Tsjechië 
-        Duitsland
-        Denemarken
-        Estland
-        Spanje
-        Finland
-        Frankrijk
-        Engeland 
-        Griekenland
-        Kroatië
-        Ierland
-        Hongarije
-        Italië
-        Litouwen
-        Luxemburg
-        Letland 
-        Monaco
-        Polen
-        Portugal
-        Roemenië
-        Zweden
-        Slovenië

Wat is de retourtermijn?

Je hebt na ontvangst van de bestelling 14 dagen de tijd om kenbaar te maken dat je een artikel wilt ruilen of retour wilt sturen. Daarna heb je nog 14 dagen de tijd om het artikel retour te zenden. Na deze periode kunnen wij de retour afwijzen en terugsturen als deze retour gestuurd wordt.

Kan ik mijn product nog retourneren of ruilen als het label eraf is?

Helaas is het niet mogelijk om items te retourneren als deze niet meer in originele staat zijn. Natuurlijk mag je de items wel passen, maar is deze voor een langere tijd gedragen dan kunnen wij deze niet retour nemen. Mocht er een andere reden voor zijn dat het item niet in originele staat is, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@jhpfashion.nl. Zij zullen dan uitzoeken of deze retour gestuurd kan worden of niet.

Krijg ik mijn verzendkosten ook terug als ik mijn bestelling retourneer?

Als je de gehele bestelling retourneert krijgt je het gehele aankoopbedrag plus de verzendkosten teruggestort. Mocht je toch één of meerdere artikelen van de hele bestelling houden dan krijg je de verzendkosten niet teruggestort.

Kan ik mijn item uit de sale retourneren?

Jazeker, voor items die zijn afgeprijsd gelden dezelfde retourvoorwaarden als items van onze nieuwe collectie. Je kunt deze items op dezelfde manier retourneren.

Hoe kan ik checken of mijn retour bij jullie is aangekomen?

Als je je retour hebt aangemeld via onze retourmodule ontvang je vanzelf een e-mail met de track&trace en wanneer uw pakket is aangekomen. Zo kun je zelf altijd in de gaten houden of deze al is aangekomen. Ook kun je in je account altijd zien of je retour al is verwerkt.

Hoe snel word ik terugbetaald na het retourneren van één of meerdere items?

Zodra het pakket bij ons is aangekomen wordt deze binnen 14 dagen verwerkt. Mocht je voor een omruiling gekozen hebben, wordt het nieuwe item binnen 5 werkdagen naar je opgestuurd na ontvangst in ons magazijn.

Is het al meer dan 14 dagen nadat er op de track&trace te zien is dat deze bij ons is aankomen? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@jhpfashion.nl.

Welke items kan ik niet retourneren?

Alle kleding kan geretourneerd worden tenzij deze niet meer aan onze retourvoorwaarden voldoen.

Om Hygiënische redenen kunnen wij de volgende items niet retour accepteren. Wordt deze alsnog retour gestuurd, hebben wij het recht het retourpakket af te keuren.
-        Zwemkleding zonder hygiënestrip
-        Ondergoed dat gedragen of gepast is (deze moeten dus onaangeraakt in de originele verpakking zitten om het retourneren)
-        Items die niet in originele staat geretourneerd worden
-        Gedragen artikelen
-        Artikelen die geretourneerd worden zonder originele prijskaarten

Ik heb JHP coins gebruikt bij mijn aankoop, krijg ik deze terug bij het retourneren?

Natuurlijk krijg je de JHP Coins automatisch terug op je account als je een bestelling (gedeeltelijk) retourneert. Zodra je retour verwerkt is door onze ruil en retourafdeling zal je deze JHP Coins weer terugzien in je account.

Wat gebeurt er als mijn pakket kwijtraakt als ik deze retour gestuurd heb?

Bij het afrekenen van je retourlabel krijg je de optie om het pakket te laten verzekeren. Dit kost €1,99 boven op de kosten van het retourlabel. Indien jouw pakket kwijtraakt of er iets mee gebeurt krijg je het aankoopbedrag vergoed tot een bedrag van €200,-. Mocht je ervoor kiezen het pakket niet te verzekeren dan is dit op eigen verantwoordelijkheid.

Let op: Indien je meer bestellingen hebt geplaatst, kunnen deze niet in 1 retourpakket geretourneerd worden. Indien beiden orders wel samen in een retourpakket verstuurd worden, ben je niet verzekerd voor de goederen.

Hoe kan ik mijn bestelling van één van jullie partners retourneren?

Voor bestellingen van To Be Dressed of Miinto kun je jou retour aanmelden en een verzendlabel ontvangen via de website van To Be Dressed of Miinto zelf. (Dit geldt overigens ook voor andere partner bestellingen).

Ik heb een klacht over een product of een beschadigd product ontvangen

Is er iets mis met één of meerdere producten uit uw bestelling? Dat is natuurlijk heel vervelend!

Heb je bijvoorbeeld een defect product ontvangen? Neem dan contact op met onze klachtenafdeling via service@jhpfashion.nl. Graag je ordernummer en je klacht vermelden in de e-mail en onze klachtenafdeling zal uitzoeken of en wat eraan gedaan kan worden.

Voor meer informatie over beschadigde items of andere klachten kun je op jhpfashion.nl/klachten meer lezen.

Producten

Hoe kan ik de beschikbaarheid van een product bekijken?

Door op een product te klikken kom je op de productpagina, aan de rechterkant is informatie over het product te vinden. Aan de rechterkant is informatie over het product te vinden, door op 'Bekijk winkelvoorraad' te klikken verschijnt er een menu waar je de gewenste maat kunt selecteren, daaronder zal per winkel worden aangeven of het desbetreffende product in de aangegeven maat op voorraad is.

Hoe kan ik zien van welke materialen een product gemaakt is?

Door op een product te klikken kom je op de productpagina uit, onder 'Omschrijving' kun je informatie vinden over welke materialen gebruikt zijn.

Hoe kan ik zien hoe ik een product moet onderhouden?

Momenteel vermelden wij niks over product onderhoud op de website maar we raden aan om de labels bij het product te bestuderen.

Mijn bestelling is een cadeau, kan ik dit laten inpakken?

Jazeker, op de cadeaubonnen pagina kun je de inpak service selecteren. Hiervoor zal €1,- in rekening worden gebracht.

*Let op dat je deze service toevoegt aan je winkelmandje

Overige

Waar kan ik een cadeaubon kopen?

Bekijk onze Cadeaus pagina of in één van onze winkel

Kan ik het saldo van mijn cadeaubon checken?

Het saldo van je cadeaukaart kun je terugvinden op de Cadeaus pagina.

Hoe lang is een cadeaubon geldig?

De cadeaubon blijft een jaar geldig, dit geldt ook voor de restantbedragen.

Is het mogelijk om een cadeaubon te retourneren?

De cadeaubon kan NIET worden geretourneerd of worden omgewisseld voor geld.